Constructorul pitestean a lansat, la inceputul saptamanii, in premiera mondiala, la Bucuresti, modelul Logan Sedan facelift. Masina este mai bine adaptata cerintelor actuale in materie de design, confort si siguranta, dar, asa cum am mai spus-o, avem de a face cu un fel de "aceeasi Marie, dar cu alta palarie", facelift-ul operat fiind doar unul de suprafata, in ciuda celor patru ani trecuti de la lansare.
Concret, versiunea restilizata a berlinei in trei volume, ce a adus notorietate internationala constructorului pitestean, pastreaza toate avantajele care au consacrat modelul pe piata: raportul prestatii/pret, spatiul interior si fiabilitatea. Schimbari s-au operat doar la nivelul caroseriei, in fata si in spate, iar la interior a fost preluata arhitectura de la Sandero. Un lucru bun, de altfel! De partea tehnica nu s-a atins nimeni... Dar fiabilitatea modelului per ansamblu a permis integrarea noului program de garantie, de 3 ani sau 100.000 de kilometri.
Design modern
Look-ul de dulap pe roti, cu muchii drepte, al "Mariei" a fost lasat de o parte. Noua "palarie" este inspirata de design-ul modern al Daciei Sandero. La partea frontala, au fost grefate de la hatchback calandrul curbat, bandoul superior cromat si capota motorului. Blocurile optice au fost redimensionate si includ acum si lampile de semnalizare. Iar parasocul a primit o arhitectura putin mai agresiva si rafinata. Pe laterale, nu s-a schimbat nimic, dar posteriorul "noului" Logan Sedan afiseaza un capac al portbagajului cu un aspect mai dinamic. De asemenea, au fost restilizate blocurile optice spate care, acum, urmeaza linia proeminenta a capotei spatiului pentru bagaje.
Interior contemporan
Adio, design spartan! Habitaclul Logan-ului facelift a fost preluat de la Sandero si, probabil, aceasta miscare constituie cea mai importanta schimbare. Plansa de bo