BBDO Romania semneaza campania de lansare a Daciei Sandero, cel mai nou model Dacia. Campania are un target tanar, momentan fara familie si fara cine stie ce alte obligatii in afara de job, pus pe evadat din cotidian cat mai des. Spotul TV a fost filmat la Barcelona, iar campania se desfasoara intre 13 iunie si 12 iulie.
“Prin aceasta lansare, Dacia isi propune practic sa creasca cererea pentru acest tip de masina, hatchback, intr-o piata unde se vand preponderent modele tricorp. Tendinta pentru masini compacte, de mici dimensiuni este un trend al pietei din vest care incepe sa se instaleze si la noi” spune crede Croitoru, director de publicitate la Automobile Dacia.
Conceptul creativ care sta la baza campaniei de lansare a Sandero a fost dezvoltat de echipa Graffiti BBDO, care a declinat executii pentru media conventionale si inovative. Campania se numeste “Play”, tocmai pentru ca propune imaginea unei masini sportive, simpatice si jucause.
„Dacia are cu adevarat ceva de oferit unui target tanar, momentan fara familie si fara cine stie ce alte obligatii in afara de job, pus pe evadat din cotidian si rutina cat mai des, de preferinta in gasca, si implicit pe distractie.” crede Roxana Panaitescu, group creative director la Graffiti BBDO.
Filmarile pentru spotul „Play” au avut loc pe strazile Barcelonei si au fost cu peripetii „Mai multe palpitatii ne-a dat o salvare care a blocat zeci de minute bune strada pe care trebuia sa filmam ultimele cadre, in timp ce soarele nostru apunea imperturbabil si parca pe ffwd..” mai spune Roxana Panaitescu.
Componenta de media este dezvoltata de Media Direction, agentie a grupului BBDO Romania. Campania se desfasoara la nivel national in perioada 13 iunie – 12 iulie, printr-un mix care cuprinde TV, print, OOH, radio si internet.
Grupul BBDO Romania face parte din BBDO Wor