Societatea care gestioneaza infrastructura si firma care a reparat portiunea Bucuresti Nord-Baneasa au picat de acord, pentru 40 de milioane de euro, ca trenurile sa mearga mai incet decat inainte de reparatie.
Viteza de circulatie a trenurilor de calatori pe portiunea de cale ferata Bucuresti Nord-Baneasa, lunga de aproximativ 5 kilometri si reparata in aprilie a.c., va fi de 75 de kilometri la ora, cu incepere din graficul de circulatie 2008/2009, valabil de la 1 decembrie.
Potrivit unei note interne a CFR SA (societatea care administreaza infrastructura), in prezent viteza de circulatie a trenurilor de marfa si calatori pe aceasta portiune este cu cinci kilometri pe ora mai mare, adica 80 de kilometri/ora. Nota prevede ca viteza maxima de 75 km/h a fost convenita cu firma Wiebe, cea care a condus consortiul ce a reparat linia.
Reparatia a inceput in urma cu un an, iar pe parcursul lucrarilor, sute de mii de calatori, care au circulat intre Bucuresti si Constanta, au fost nevoiti sa ajunga cu intarziere la destinatie, din cauza rutelor ocolitoare ale trenurilor.
Integral in Cotidianul Societatea care gestioneaza infrastructura si firma care a reparat portiunea Bucuresti Nord-Baneasa au picat de acord, pentru 40 de milioane de euro, ca trenurile sa mearga mai incet decat inainte de reparatie.
Viteza de circulatie a trenurilor de calatori pe portiunea de cale ferata Bucuresti Nord-Baneasa, lunga de aproximativ 5 kilometri si reparata in aprilie a.c., va fi de 75 de kilometri la ora, cu incepere din graficul de circulatie 2008/2009, valabil de la 1 decembrie.
Potrivit unei note interne a CFR SA (societatea care administreaza infrastructura), in prezent viteza de circulatie a trenurilor de marfa si calatori pe aceasta portiune este cu cinci kilometri pe ora mai mare, adica 80 de kilometri/ora. Nota preve