- Politic - nr. 130 / 4 Iulie, 2008 Este de-a dreptul revoltator ceea ce se intampla in toata tara la ghiseele serviciilor de inmatriculare a autoturismelor, stiut fiind ca de la 1 iulie a.c. s-a introdus o asa-zisa taxa de poluare, in fond, o taxa de prima inmatriculare, care, pana la urma, nu este decat tot o forma prin care impotentul guvern Tariceanu II incearca sa carpeasca un buget si asa subred de tot. In fond, taxa nu este altceva decat bagatul mainii adanc in buzunarul omului care, dupa ani de zile, strangand serios punga, reuseste sa-si cumpere un autoturism mai acatarii, masini care, de cele mai multe ori sunt de mana a doua pentru ca un roman care munceste cinstit poate nutri speranta sa-si achizitioneze o masina noua in valoare de cel mult 5.000 de euro. Taxa aceasta de poluare, praf in ochii ecologistilor, profund nedreapta, scoate bani seriosi din buzunarul celor care vor sa scape de o rabla, timp in care guvernul nostru se straduieste, finantand un program special "Rabla", sa elimine din trafic masinile mai vechi de 12 ani, cand mai simplu ar fi fost sa incurajeze achizitionarea, prin alte metode, a celor noi. Pai cum sa elimine autoturismele vechi, cand cele mai mari taxe sunt puse pe vehiculele noi? Explicatia este aceea ca o masina noua, in timp, polueaza mai mult decat o masina second hand, explicatie care, pe orice fata ai intoarce-o, nu sta in picioare. Daca tot voiau guvernantii nostri sanctionarea celor care achizitioneaza un vehicul nou sau vechi, atunci ar fi trebuit sa elaboreze norme echitabile, care sa tina seama de mai multi factori in interesul cetateanului. Ori, in acest caz, dupa cum stau lucrurile acum, mai degraba vorbim de spolierea celui care, dupa ani de zile reuseste, renuntand la multe altele necesare casei, sa-si cumpere un autoturism nou. Acum, trecand peste hotia aceasta pe fata, este inexplicabil de ce guvernantii n