"Posesor de bestie caut ţară prin care să mă plimb"
"Lăsaţi la o parte orice speranţă" ar trebui să scrie, ca în Dante, pe pragurile superbei Nissan 350 Z. O maşină puternică, care te face praf – în primul rînd la figurat, dar şi la propriu, dacă nu eşti suficient de atent. O maşină pe care ai vrea să o testezi în Germania, pentru că 130 km/h pe autostrăzile noastre este absolut insuficient.
"Posesor de bestie caut ţară prin care să mă plimb"
"Lăsaţi la o parte orice speranţă" ar trebui să scrie, ca în Dante, pe pragurile superbei Nissan 350 Z. O maşină puternică, care te face praf – în primul rînd la figurat, dar şi la propriu, dacă nu eşti suficient de atent. O maşină pe care ai vrea să o testezi în Germania, pentru că 130 km/h pe autostrăzile noastre este absolut insuficient.
Bestia atinge 250 km/h, dar viteza este limitată electronic. De fapt, întreaga maşină este un amalgam interesant între forţă brută şi electronică bine pusă la punct. Este o maşină care răspunde cel mai prompt pedalei de acceleraţie. Vă aduceţi aminte? Apăsaţi pedala şi la cîteva zecimi de secundă pînă la o secundă simţiţi că acceleraţi. La 350 Z nu este aşa. Reacţia este instantanee, atît de promptă, te surprinde, încît trebuie să îţi ţii capul rezemat de tetieră. O brutalitate cu care maşina te învaţă şi care, la fel de instant, începe să-ţi placă. Cu această senzaţie sado-masochistă apeşi pedala pînă la fund... Uups, nu asta am vrut să spun!
Noi am testat
Motorizare: 3,5 L V6, 313 CP
Cutie manuală: 6 trepte
Viteză maximă: 250 km/h
Acceleraţie: 0-100 km/h – 5,9 s
Consum: 16,8/8.8/11,7l
Preţ final: 47.053 euro
NEWSLOBBY ARE EVO. Bogdan Lobonţ conduce din această vară ultimul model Mitsubishi Lancer Evolution, care cu această ocazie intră şi pe pi