Cosmote a lansat un serviciu gratuit, numit e-Bill, prin care toti abonatii, atat rezidentiali cat si companii, pot consulta electronic facturile emise si pot obtine o serie de rapoarte personalizate, a anuntat luni operatorul. Serviciul permite abonatilor consultarea facturilor de la momentul activarii serviciului, precum si date statistice referitoare la numarul total al apelurilor realizate, rapoarte pentru fiecare numar de telefon detinut sau costuri.
Serviciul, disponibil la adresa de internet https://ebill.cosmote.ro, mai permite abonatilor realizarea de statistici personalizate, descarcarea informatiilor in fisiere de tipul PDF, TXΤ, XML sau EXCEL, notificarea printr-un e-mail in momentul emiterii unei noi facturi si posibilitatea de a printa factura in intregime sau partial.
Activarea serviciului se face in magazinele Cosmote si cele partenere operatorului si poate fi accesat numai cu ajutorul unui nume de utilizator si a unei parole, furnizata initial de Cosmote si personalizata ulterior de catre abonat.
Cosmote, al treilea operator de telefonie mobila in functie de numarul de utilizatori (n.r. carduri SIM active) din Romania, a inregistrat in primul trimestru al acestui an pierderi operationale inainte de deducerea dobanzilor, impozitelor, deprecierii si amortizarii (EBITDA) de 7,7 milioane euro, in scadere cu 26,9% fata de pierderile de 10,5 milioane euro inregistrate in perioada similara din 2007. Operatorul tinteste un EBITDA pozitiv pentru acest an si profit in 2009. Cosmote a lansat un serviciu gratuit, numit e-Bill, prin care toti abonatii, atat rezidentiali cat si companii, pot consulta electronic facturile emise si pot obtine o serie de rapoarte personalizate, a anuntat luni operatorul. Serviciul permite abonatilor consultarea facturilor de la momentul activarii serviciului, precum si date statistice referitoare la n