Timisoreana, cel mai vandut brand de bere din punct de vedere valoric, a castigat anul trecut 2,5% cota de piata si a urcat patru locuri in topul celor mai vandute marci, devansand competitori ca Bergenbier (InBev), Burger (European Drinks) sau Golden Bra
"Cresterea s-a datorat unui cumul de factori, dar cel mai vizibil a fost lansarea Timisoreana in ambalaj PET la doi litri in 2006", a declarat Mihai Barsan, group brand manager al Ursus Breweries, cel de-al doilea producator de pe piata, care detine brandul Timisoreana. Timisoreana, cel mai vandut brand de bere din punct de vedere valoric, a castigat anul trecut 2,5% cota de piata si a urcat patru locuri in topul celor mai vandute marci, devansand competitori ca Bergenbier (InBev), Burger (European Drinks) sau Golden Bra
"Cresterea s-a datorat unui cumul de factori, dar cel mai vizibil a fost lansarea Timisoreana in ambalaj PET la doi litri in 2006", a declarat Mihai Barsan, group brand manager al Ursus Breweries, cel de-al doilea producator de pe piata, care detine brandul Timisoreana.