Conform reprezentanţilor Grupului Flamingo International, vânzările înregistrate pe piaţa locală de electronice, electrocasnice şi IT&C, în sezonul de vară, vor atinge o valoare de aproximativ 250 milioane de euro, ceea ce reprezintă aproape 20% din totalul vânzărilor anuale. Potrivit retailerului, valoarea estimată pentru perioada iunie–august 2008 va fi influenţată semnificativ de vânzările produselor sezoniere, precum aparatele de aer condiţionat, camerele foto/vi
Conform reprezentanţilor Grupului Flamingo International, vânzările înregistrate pe piaţa locală de electronice, electrocasnice şi IT&C, în sezonul de vară, vor atinge o valoare de aproximativ 250 milioane de euro, ceea ce reprezintă aproape 20% din totalul vânzărilor anuale. Potrivit retailerului, valoarea estimată pentru perioada iunie–august 2008 va fi influenţată semnificativ de vânzările produselor sezoniere, precum aparatele de aer condiţionat, camerele foto/video sau aparatele frigorifice, această ultimă categorie urmând să înregistreze cele mai mari volume de vânzări în special în luna august. „Deși, prin tradiție, perioada verii se caracterizează printr-un ritm mai lent al vânzărilor, acestea sunt impulsionate totuși de ofertele produselor sezoniere, care, în acest interval de timp, vor înregistra creșteri mai mari decât media generală. Totodată, vânzările estimate pentru vară vor fi influenţate de disponibilitatea clienților de a investi mai mult în produsele sezoniere în această perioadă. Ne aşteptăm ca în sezonul de anul acesta, românii să cheltuie în medie 100 euro pentru aceste produse, valoare mai ridicată în cazul produselor de folosinţă îndelungată şi mult inferioară în cazul celor din gama accesoriilor”, declară Jiri Rizek, CEO, Flamingo International. Estimările Grupului Flamingo vizate pentru perioada verii vor fi susţinute în principal de vânzările de aparate de aer condiţiona