In primele 6 luni ale acestui an, 25 de companii aeriene au fost fortate sa-si cedeze o mare parte din activitatile pe care le aveau sau au intrat in faliment, se arata intr-un raport al Asociatiei Internationale a Transportului Aerian (IATA). "In primele 6 luni am suspendat 25 de companii aeriene. Aceasta este cea mai mare serie de falimente din istorie", a explicat un purtator de cuvant al IATA. Printre cele 25 de companii aeriene suspendate de IATA se numara Silverjet, Frontier Airlines sau
In primele 6 luni ale acestui an, 25 de companii aeriene au fost fortate sa-si cedeze o mare parte din activitatile pe care le aveau sau au intrat in faliment, se arata intr-un raport al Asociatiei Internationale a Transportului Aerian (IATA).
"In primele 6 luni am suspendat 25 de companii aeriene. Aceasta este cea mai mare serie de falimente din istorie", a explicat un purtator de cuvant al IATA.
Printre cele 25 de companii aeriene suspendate de IATA se numara Silverjet, Frontier Airlines sau Camerun AIrlines.
Ca titlu de comparatie, in cursul celor 6 luni care au urmat atentatelor de la 11 septembrie 2001, doar 8 companii au intrat in faliment.
Motivul pentru care s-a inregistrat aceasta serie de falimente, este pretul ridicat al petrolului, ceea ce ar putea sa determine o crestere a numarului de companii care sa intampine probleme grave in ceea ce priveste activitatea.
Pretul barilului de kerosen, care depaseste acum 170 de dolari, s-a dublat in ultimul an, fapt ce va determina o pierdere de 6,1 miliarde de dolari in sectorul aviatic.
Sursa: L'Echo