Francezii au inceput sa studieze o solutie mai putin obisnuita, ca alternativa la pretul ridicat al petrolului: dirijabilul. Astfel, productia de dirijabile ar putea creste, intrucat acestea pot fi utilizate pentru parcurgerea de distante scurte sau pentru transporturi grele. Un raport publicat astazi in Franta, a studiat avantajele si dezavantajele implementarii unei alternative bazate pe utilizarea dirijabilului. Dezavantajele pe care acesta le presupune sunt, in primul rand, dependen
Francezii au inceput sa studieze o solutie mai putin obisnuita, ca alternativa la pretul ridicat al petrolului: dirijabilul.
Astfel, productia de dirijabile ar putea creste, intrucat acestea pot fi utilizate pentru parcurgerea de distante scurte sau pentru transporturi grele.
Un raport publicat astazi in Franta, a studiat avantajele si dezavantajele implementarii unei alternative bazate pe utilizarea dirijabilului.
Dezavantajele pe care acesta le presupune sunt, in primul rand, dependenta de conditiile meteorologice dar si degajarea de emisii de CO2, chiar daca intr-o cantitate mult mai mica decat un avion.
Avantajele efectuarii unor zboruri cu un dirijabil sunt faptul ca poate fi condus cu usurinta si in plus nu are nevoie de piste intrucat decoleaza si aterizeaza vertical.
Conform raportului, acesta poate fi utilizat pentru transporturi grele, cum ar fi elemente ale unor constructii sau centrale, dar si in cazul unor catastrofe cum ar fi seisme sau inundatii, care ar putea distruge infrastructura.
Sursa: Le Figaro