Proges, compania romaneasca importatoare si distribuitoare de materiale pentru amenajari interioare mizeaza in acest an pe o cifra de afaceri de 110 milioane euro. In 2007 compania a inregistrat o cota de piata de 37% si afaceri de 80 milioane euro. In anul 2008, Proges urmareste consolidarea pozitiei pe piata locala prin extinderea retelei cu aproximativ 20 de magazine noi. Acestea fac parte dintr-un plan de dezvoltare care se va derula pe o perioada de 3 ani si care va avea ca finalitate si a
Proges, compania romaneasca importatoare si distribuitoare de materiale pentru amenajari interioare mizeaza in acest an pe o cifra de afaceri de 110 milioane euro. In 2007 compania a inregistrat o cota de piata de 37% si afaceri de 80 milioane euro.
In anul 2008, Proges urmareste consolidarea pozitiei pe piata locala prin extinderea retelei cu aproximativ 20 de magazine noi. Acestea fac parte dintr-un plan de dezvoltare care se va derula pe o perioada de 3 ani si care va avea ca finalitate si acoperirea oraselor de dimensiune medie si mica din Romania. Investitia totala pentru cele 20 de magazine va depasi 5 miloane de euro. Pana acum, in anul 2008 Proges a deschis magazine noi in: Caransebes, Turda, Fagaras, Barlad, Tecuci, Roman, Giurgiu, si Deva.
“Piata romaneasca a cunoscut o crestere moderata in prima parte a anului pe fondul diminuarii ritmului de crestere a pietei imobiliare, dar pentru a doua jumatate a anului, asteptam o revigorare a pietei si inregistrarea unei cresteri de 30% in domeniul produselor pentru amenajari interioare. In schimb piata ungara se afla intr-o perioada de maturitate, care se mentine din 2007”, a declarat Annamaria Anton-Bako, Director Marketing Proges.
Sursa: Proges