În iunie, postul public a ajuns lider de piaţă în prime time, triplându-şi audienţa faţă de luna mai TVR 1 a profitat de meciurile de la Euro 2008, dublându-şi audienţa în luna
În iunie, postul public a ajuns lider de piaţă în prime time, triplându-şi audienţa faţă de luna mai
TVR 1 a profitat de meciurile de la Euro 2008, dublându-şi audienţa în luna iunie. La rândul său, OTV şi-a dublat ratingul prin resuscitarea cazului Elodia cu ajutorul cuplului Ciumac.
După luni bune de căderi ale audienţei, TVR 1 a revenit puternic în sondaje datorită partidelor de la turneul final al Campionatului European. Un program "servit pe tavă", ar spune cusurgiii, pentru care televizunea publică nu a "mişcat un deget".
Totuşi, ar fi nedrept să eludăm efortul jurnalistic şi tehnic al instituţiei, care a declanşat o desfăşurare de forţe umane şi materiale fără precedent. Efortul a fost răsplătit pe măsură.
În iunie, audienţa generală a TVR 1 în mediul urban (toată ziua) a atins 191.000 de telespectatori pe minut, cu 105.000 mai mult decât în luna mai. Astfel, postul public a ajuns a doua televiziune în sondajele de audienţă.
În ciuda acestei creşteri impresionante, TVR 1 nu a reuşit să depăşească Pro TV, care a înregistrat o audienţă generală de 246.000 de telespectatori pe minut. Liderul "a rezistat ca o stâncă" în bătaia... valurilor fotbalistice. Această performanţă arată forţa brandului Pro TV, dar şi soliditatea grilei pe parcursul unei zile.
Totuşi, Pro TV nu a putut rezista în prime time, interval în care TVR 1 a transmis partidele de la Euro 2008. Aşa încât, în iunie, postul public a devenit lider în acest segment orar, cu o audienţă medie de 605.000 de telespectatori pe minut (5,32% rating).
Ciumacii fac rating la OTV
Practic, turneul de fotbal aproape că a triplat audienţa staţiei în prime time. (În luna precedentă,