Graţie unei strategii inedite, o afacere a putut creşte de la zero la cåteva milioane de euro în doar şase luni. Deşi de-abia intrată pe piaţă, o societate de brokeraj financiar ameninţă deja supremaţia numelor grele. În numai jumătate de an, o idee aparent simplă i-a transformat pe şapte foşti directori din grupul BCR în acţionarii a două companii ce cresc dincolo de orice aşteptări. Assess Broker de Asigurare a stråns, de la înfiinţare, în decembrie 2007, �
Graţie unei strategii inedite, o afacere a putut creşte de la zero la cåteva milioane de euro în doar şase luni. Deşi de-abia intrată pe piaţă, o societate de brokeraj financiar ameninţă deja supremaţia numelor grele.
În numai jumătate de an, o idee aparent simplă i-a transformat pe şapte foşti directori din grupul BCR în acţionarii a două companii ce cresc dincolo de orice aşteptări. Assess Broker de Asigurare a stråns, de la înfiinţare, în decembrie 2007, şi pånă în iunie 2008, 11.300 de clienţi (cu 12.600 de contracte, primele intermediate fiind în valoare de 2,4 milioane de euro), iar Assess Finance, broker de credite şi leasing, are 320 de clienţi, intermediind pånă acum finanţări de 4,1 milioane de euro. Iar lucrurile par să meargă tot mai bine. „Pånă la sfårşitul acestui an, ne-am propus să intermediem contracte de asigurări în valoare totală de 15 milioane de euro şi credite şi finanţări în sistem leasing de 25 de milioane de euro“, spune Cristian Popescu, director general adjunct al grupului Assess.
Secretul acestei evoluţii fulminante? Aplicarea conceptului de supermarket financiar, idee care a mai fost lansată în Romånia, însă niciodată la un asemenea nivel. „Am creat un sistem integrat de servicii financiare - totul, de la credit şi leasing la asigurări diverse, disponibil într-un singur loc“, explică preşedintele grupului, Mihai Neagu. Cu alte cuvinte, în loc să cutreieri din s