Grupul Renault a inregistrat in primul semestru al anului 2008 o crestere de 4,3% a vanzarilor , la 1.325.504 unitati. Si cota de piata a companiei a inregistrat un avans de 0,2 puncte, pana la 3,8%. In ceea ce priveste vanzarile marcilor din cadrul grupului, Renault a inregistrat un avans de 4% iar Dacia de 12,3%. Renault Samsung Motors a înregistrat o scadere de 7,2%. „In condiţiile în care economia mondiala inregistreaza o scadere care se reflecta cu deosebire asupra sectorului auto
Grupul Renault a inregistrat in primul semestru al anului 2008 o crestere de 4,3% a vanzarilor , la 1.325.504 unitati. Si cota de piata a companiei a inregistrat un avans de 0,2 puncte, pana la 3,8%. In ceea ce priveste vanzarile marcilor din cadrul grupului, Renault a inregistrat un avans de 4% iar Dacia de 12,3%. Renault Samsung Motors a înregistrat o scadere de 7,2%.
„In condiţiile în care economia mondiala inregistreaza o scadere care se reflecta cu deosebire asupra sectorului auto din tarile industrializate, grupul Renault isi continua cresterea inceputa la safarsitul anului 2007.” declară Patrick Blain, Director Comercial al grupului.
Pe pietele din afara Europei vanzarile au crescut cu 15%, pana la 460.526 de unitati comercializate, reprezentannd 35% din totalul vanzarilor la nivel de grup. Astfel, pe o piata foarte competitiva cum este cea europeana, care in prezent scade cu 2,2%, grupul Renault isi mareste cota de piata de la 0,2% la 9,1%, cu 864 978 unitati comercializate. Pe piata din Franta vanzarile au crescut cu 8,1%. Marca Renault isi consolideaza pozitia de lider de piata, cu 337.369 inmatriculari, in crestere cu 6,5%, si o cota de piata de 24,4%. Dacia progreseaza cu 43,2%, la 21 363 vehicule inmatriculate.
Vanzarile grupului cresc cu 15% în Germania. Pe pietele mai dinamice, vanzarile Grupului sunt, de asemenea, n creştere : Olanda (+17,9%),