Pe fondul creşterii cererii, magazinele cu branduri high end pentru cei mici încep să-şi facă simţită prezenţa pe piaţa romånească. Clienţii vizaţi sunt copiii oamenilor de afaceri şi cei ai top managerilor. Galeria comercială Grand Avenue din cadrul hotelului Marriott găzduieşte, încă de la inaugurarea sa din 2000, magazinul „Bambino & Bambina“. De aici pot fi cumpărate produse pentru copii provenind de la celebre case de modă italiene: Roberto Cavalli
Pe fondul creşterii cererii, magazinele cu branduri high end pentru cei mici încep să-şi facă simţită prezenţa pe piaţa romånească. Clienţii vizaţi sunt copiii oamenilor de afaceri şi cei ai top managerilor.
Galeria comercială Grand Avenue din cadrul hotelului Marriott găzduieşte, încă de la inaugurarea sa din 2000, magazinul „Bambino & Bambina“. De aici pot fi cumpărate produse pentru copii provenind de la celebre case de modă italiene: Roberto Cavalli, Gianfranco Ferre, Laura Biagiotti sau La Perla. „Preţurile nu sunt deloc mici, însă articolele sunt de calitate foarte bună, sunt alese personal de mine din Italia şi sunt destinate unui public peste medie. Majoritatea sunt bucureşteni, dar avem şi clienţi din provincie sau din råndul oaspeţilor străini ai hotelului“, spune patroana locaţiei, Bindileu Mariana Ragazzi. Deşi nu vrea să dezvăluie nume, aceasta afirmă că printre clienţii fideli se află personaje importante din lumea afacerilor.
Mariana Ragazzi mai arată că, în ciuda preţurilor care deseori ating sute de euro, afacerea nu este una foarte profitabilă. „Se blochează mult capital, vånzările sunt lente, iar traficul din Marriott este destul de redus. Am încercat să înfiinţăm un magazin şi într-un mall, dar nu am reuşit deocamdată să prindem un loc liber“, explică ea.
Cărucioare şi triciclete de la Pierre Cardin
Într-un mall din Bucureşti sau Iaşi încearcă să se extindă şi