Valoarea vanzarilor Dacia in primul semestru, calculata la un pret mediu de 8.000 de euro, se ridica la mai mult de un miliard de euro. Dacia a raportat un plus de 39% pe pe pietele externe si o scadere de 12% pe piata romaneasca.
Sandero, cel mai nou model Dacia, devine, la o luna de la lansare, baza aprecierii vanzarilor Automobile Dacia, care sunt estimate sa creasca cu mai mult de 13% la nivel mondial in acest an. Potrivit acestui ritm de crestere, vanzarile Automobile Dacia vor ajunge in 2008 la mai mult de 260.000 de autovehicule in Romania si pe pietele externe.
Urmarind tendinta conturata in primul semestru al anului, cand vanzarile producatorului roman s-au apreciat cu 13,3%, la 127.276 de unitati, reprezentantii companiei au estimat ca ritmul de crestere se va mentine si in a doua jumatate a anului cel putin la acelasi nivel. Valoarea vanzarilor Dacia in primul semestru, cal-culata la un pret mediu de 8.000 de euro, se ridica la mai mult de un miliard de euro.
"Rezultatele primului semestru au fost conform asteptarilor, iar pentru restul anului nu vad de ce nu am trece si de o crestere de 13% a vanzarilor. Ne asteptam ca in al doilea semestru sa avem cifre si mai bune, considerand lansarea Sandero si a Logan restilizat, care se vor simti in vanzari", a declarat Jacques Daniel, directorul comercial al Renault Nissan Dacia.
Sandero, cel mai nou model din gama Dacia, a cumulat vanzari de aproape 1.500 de unitati in luna iunie, iar de la lansare a inregistrat 5.100 de comenzi, motiv pentru care directorul comercial al Dacia a declarat ca ar putea deveni in scurt timp cel mai vandut model din gama.
"In conditiile actuale de piata este destul de greu sa facem previziuni exacte, dar cererea pentru Sandero este peste asteptari, iar livrarile pe care vom reusi sa le realizam pe plan local depind mai mult de felul in care vom