Milllenium Communications, agenţia care realizează de nouă ani AdPrint, singurul festival european destinat printului publicitar, anunţă o nouă structură pentru cea de-a zecea ediţie, ce se va desfăşura în februarie 2009 la Braşov.
Milllenium Communications, agenţia care realizează de nouă ani AdPrint, singurul festival european destinat printului publicitar, anunţă o nouă structură pentru cea de-a zecea ediţie, ce se va desfăşura în februarie 2009 la Braşov.
Cele 32 de categorii de pînă acum s-au grupat în două categorii – în funcţie de mediul de exprimare folosit –, împărţite, la rîndul lor, în şapte secţiuni de produse şi servicii. Ultima categorie, AdPrint Innovative Media, este noutatea absolută a festivalului din 2009. "Pentru categoria AdPrint Innovative Media sînt eligibile acele lucrări care nu au un format standard şi folosesc într-un mod neconvenţional formatele clasice de print. În această categorie sînt patru secţiuni diferite, cu criterii de eligibilitate şi definiţii diferite care se regăsesc detaliate pe website-ul festivalului www.adprint.ro la secţiunea «Competition»", ne-a declarat Elena Bululete, PR Manager la Millenium Communications.
Organizatorii au hotărît deschiderea acestei secţiuni la sugestia unor membri ai juriilor şi a participanţilor şi, "pe de altă parte, pentru că AdPrint trebuie să ţină cont de evoluţia lucrurilor din industrie, şi aici mă refer la inovaţia în ceea ce priveşte printul ca mediu de exprimare. Din 2009, AdPrint va premia creativitatea în toate formele pe care le poate avea în print", declară Elena Bululete.
Millenium are deja configurată structura juriului, pe care o va comunica în curînd. Deşi cu potenţial, festivalul va rămîne şi în 2009 unul european. "Cel puţin pentru ediţia din 2009, AdPrint rămîne festival european",punctează Elena Bululete. De aceea promov