Recent, într-un comunicat de presă, Campofrio a anunţat recentul său proiect, "Arome din ţara mea", prin intermediul căruia va lansa pe piaţa spaniolă două produse specifice româneşti:
Recent, într-un comunicat de presă, Campofrio a anunţat recentul său proiect, "Arome din ţara mea", prin intermediul căruia va lansa pe piaţa spaniolă două produse specifice româneşti: cabanosul şi salamul de vară. Acestea vor fi comercializate în supermarket-urile spaniole Eroski, Makro şi Hiper Usera.
"Alegerea acestor produse pentru a fi comercializate în Spania nu a fost foarte dificilă. Campofrio are o fabrică de mezeluri în România şi cunoşteam deja aceste produse", a declarat Jaime Lobera, director de Marketing la Campofrio.
Întreprinderea a considerat acest moment ca fiind cel mai oportun pentru a lansa, pe piaţa spaniolă alimentele româneşti, deoarece în rândul imigranţilor, românii reprezintă colectivul cel mai numeros, şi anume 728.967 de persoane.
"Vrem să-i ajutăm pe români să se simtă mai aproape de casă, dar, în acelaşi timp, vrem ca populaţia spaniolă să cunoască produse alimentare ce provin dintr-o cultură diferită de a noastră", a adăugat Lobera.