Operatorul aerian ungar Malev, unul dintre primii zece jucatori de pe piata locala, asteapta in acest an o crestere de circa 5% a traficului in si dinspre Romania, in ritm cu evolutia pietei aeriene de linie regulata. "Trendul traficului spre si dinspre Romania a ramas pozitiv, in ciuda cresterii capacitatii prin introducerea in aceasta vara a cinci zboruri in plus comparativ cu perioada de iarna pe ruta Timisoara - Budapesta, a unor avioane de capacitate mai mare pe ruta Targu-Mures - Budapesta si a operarii de aeronave proprii sau controlate de Malev pe ruta Cluj Napoca - Budapesta", a spus Madalina Cretu, country commercial manager al Malev Romania si Republica Moldova. Malev a bifat in Romania destinatiile Targu-Mures, Bucuresti si Cluj, renuntand momentan la zborurile de pe aeroportul din Constanta. "Analizam deschiderea de noi rute si dorim sa ne si dezvoltam rutele pe care operam deja in Romania. Cred ca Romania are un mare potential de afaceri, potential care va fi urmarit si dezvoltat si in urmatorii ani", a precizat Madalina Cretu. Malev a transportat in primele noua luni ale anului trecut pe rutele in si dinspre circa 200.000 de pasageri, astfel ca traficul a ajuns in jur de 250.000 de pasageri la nivelul anului trecut, potrivit estimarilor ZF bazate pe ritmul de crestere anuntat de companie. Potrivit unor declaratii anterioare ale reprezentantilor companiei, operatorul ungar detine o cota de circa 7% din piata locala, unde mai detin pozitii importante TAROM, Carpatair, Lufthansa, Air France, KLM, Austrian Airlines, British Airways, Alitalia sau Czech Airlines. Malev, fosta companie de stat a Ungariei, a fost privatizata anul trecut, cumparatorul fiind Air Bridge, o companie controlata de miliardarul rus Boris Abramovici. Operatorul aerian ungar Malev, unul dintre primii zece jucatori de pe piata locala, asteapta in acest an o crestere de circa 5% a