In ultimele 12 luni, Carrefour si-a dublat numarul de hipermarketuri in Romania, de la 7 unitati, cate avea la finele primului semestru din 2007, ajungand la 14 magazine Retailerul francez si-a mentinut ritmul de crestere din 2007 si in primul semestru al anului la circa 40%, precum si cresterea organica (fara a lua in calcul expansiunea retelei) in jurul a 10%.
Carrefour a raportat vanzari de 508 mil. euro in primul semestru al anului pe piata romaneasca, in crestere cu 40,3% fata de aceeasi perioada din 2007. Fara a lua in calcul variatia cursului de schimb, afacerile subsidiarei locale s-au majorat cu 54,8% in intervalul mentionat.
La inceputul acestui an, Carrefour a integrat reteaua de 21 de hipermarketuri Artima, preluata anul trecut de la Polish Enterprise Fund V pentru 55 mil. euro. Astfel, afacerile raportate la semestru includ si vanzarile diviziei de supermarketuri in intervalul februarie-iunie, potrivit reprezentantilor companiei.
In ultimele 12 luni, Carrefour si-a dublat numarul de hipermarketuri in Romania, de la 7 unitati, cate avea la finele primului semestru din 2007, ajungand la 14 magazine la finele lunii iunie. Acesta este cel mai mare ritm anual de expansine realizat de Carrefour de la intrarea sa pe piata locala, in anul 2001. In prezent, reteaua numara 15 hipermarketuri, ultima deschidere avand loc in Capitala, oras in care opereaza 6 hipermarketuri in acest moment.
In conditii comparabile (fara a lua in calcul expansiunea retelei), vanzarile Carrefour Romania au inregistrat un avans de 10,5% in primele sase luni ale anului fata de perioada similara din 2007, se mai arata in raportul financiar al grupului.
Rata de crestere organica este similara celei inregistrate anul trecut fata de 2006, Romania numarandu-se printre primele cinci piete ale retailerului, dupa ritmul de crestere organica.
L