Iata primele imagini oficiale cu Peugeot 308 CC. Decapotabila va aparea in public pentru prima data in aceasta toamna la salonul auto de la Paris. Coupe-Cabrioletul difera substantial de modelul aflat acum in showroom-uri, fiind mai dinamic si mult mai agresiv, aminteste de liniile de design ale conceptului 308 RC Z.
Desi masina este construita pe aceeasi platforma cu hatchback-ul 308, la nivel exterior imparte cu aceasta doar partea frontala. Spatele CC-ului 308 a fost complet redesenat de catre designerii Peugeot. Stopurile au insertii de LED-uri, iar pe capacul portbagajului se afla un eleron discret. Plafonului metalic ii trebuie doar 20 de secunde pentru a se plia in portbagaj sau desface.
Interiorul este oferit cu piele, incalzitoare in tetiere si mult stil. Sub capota, masina va intra in showroom-uri cu un propulsor de 150 de CP pe benzina si un HDI de 140 de CP. Ulterior 308 CC va beneficia si de propulsorul construit impreuna cu BMW, un turbo de 1.6 litri si 160 CP.
StiriAuto.ro Iata primele imagini oficiale cu Peugeot 308 CC. Decapotabila va aparea in public pentru prima data in aceasta toamna la salonul auto de la Paris. Coupe-Cabrioletul difera substantial de modelul aflat acum in showroom-uri, fiind mai dinamic si mult mai agresiv, aminteste de liniile de design ale conceptului 308 RC Z.
Desi masina este construita pe aceeasi platforma cu hatchback-ul 308, la nivel exterior imparte cu aceasta doar partea frontala. Spatele CC-ului 308 a fost complet redesenat de catre designerii Peugeot. Stopurile au insertii de LED-uri, iar pe capacul portbagajului se afla un eleron discret. Plafonului metalic ii trebuie doar 20 de secunde pentru a se plia in portbagaj sau desface.
Interiorul este oferit cu piele, incalzitoare in tetiere si mult stil. Sub capota, masina va intra in showroom-uri cu un propulsor de 150