» O parte dintre strazile care trebuie intretinute de firmele de constructii au fost lasate de izbeliste.
» Responsabilii cu repararea strazilor din Primaria Capitalei si-au dat demisia sau au intrat in concediu.
» Contractele de mentenanta, in valoare de 388 milioane lei fara TVA, sunt valabile pana in 2010.
Strazile principale ale bucurestiului ar trebui sa arate ca in palma, fara gropi, denivelari sau crapaturi, dupa ce au fost reabilitate si au intrat in programul de gestionare si intretinere postgarantie. sase firme sunt platite de Primaria Capitalei cu bani grei pentru a avea grija ca arterele preluate sa ramana in conditii foarte bune. La o scurta plimbare prin oras am gasit multe strazi cu probleme de care firmele angajate sa le repare nu s-au ocupat. Edilii ridica din umeri si sunt depasiti de situatie dupa valul de demisii la departamentele care se ocupa de repararea drumurilor principale. Nimeni nu mai stie pe unde sunt contractele incheiate cu firmele respective si ce e de facut in perioada urmatoare.
Gropi trecute cu vederea
Pe Bd. Ion Mihalache, langa linia de tramvai au aparut mai multe crapaturi in asfalt, in urma cu cateva luni. Acestea au fost observate imediat de locuitorii din zona, dar au fost trecute cu vederea de Euroconstruct, firma care ar trebui sa le astupe. Pentru intretinerea unui pachet initial de 20 de strazi firma primeste 81 milioane lei plus TVA de la municipalitate, in baza contractului incheiat in 2005 si care e valabil pana in 2010. Aceeasi firma ar trebui sa se ocupe si de Bd. Banu Manta, unde a aparut o groapa in zona intersectiei cu strada Dr. Felix, tot de cateva luni. Ceva mai recent este gropanul din zona Pietei Unirii, cum vii dinspre Bd. Unirii si faci dreapta spre Universitate. Desi este in buricul targului, doar soferii l-au observat, in timp ce pe constructori nu pa