A treia varianta de caroserie din familia 308, versiunea CC, a iesit joi in premiera la lumina, prefatand astfel lansarea modelului de la Salonul Auto de la Paris.
Peugeot 308 CC este a treia versiune a compactului dezvoltat de constructorul francez, urmandu-le pe cele hatchback si SW (Sport Wagon).
Versiunea coupe-cabrio a lui 308 va fi disponibila in showroom-urile Peugeot din Europa incepand cu ultima parte a acestui an, cu cinci motorizari.
Astfel, gama propulsoarelor pe benzina este reprezentata de trei unitati: 1.6 litri aspirat normal care dezvolta 120 CP, 1.6 litri Turbo disponibil in doua variante de putere, de 150 CP si de 170 CP. Peugeot a pregatit si doua unitati diesel pentru propulsia lui 308 CC: 1.6 litri de 110 CP si 2.0 litri de 136 CP.
De asemenea, este de asteptat ca Peugeot sa pregateasca si un sistem de propulsie hibrid pentru versiunea CC. Daca acest lucru se va concretiza, 308 CC va deveni primul model hibrid din gama Peugeot.
A treia varianta de caroserie din familia 308, versiunea CC, a iesit joi in premiera la lumina, prefatand astfel lansarea modelului de la Salonul Auto de la Paris.
Peugeot 308 CC este a treia versiune a compactului dezvoltat de constructorul francez, urmandu-le pe cele hatchback si SW (Sport Wagon).
Versiunea coupe-cabrio a lui 308 va fi disponibila in showroom-urile Peugeot din Europa incepand cu ultima parte a acestui an, cu cinci motorizari.
Astfel, gama propulsoarelor pe benzina este reprezentata de trei unitati: 1.6 litri aspirat normal care dezvolta 120 CP, 1.6 litri Turbo disponibil in doua variante de putere, de 150 CP si de 170 CP. Peugeot a pregatit si doua unitati diesel pentru propulsia lui 308 CC: 1.6 litri de 110 CP si 2.0 litri de 136 CP.
De asemenea, este de asteptat ca Peugeot sa pregateasca si