Guvernul toacă bani pentru o cauză pierdută: promovarea imaginii României Fiecare guvern care a stat mai mult timp la Palatul Victoria a avut acelaşi hobby: promovarea imaginii României
Guvernul toacă bani pentru o cauză pierdută: promovarea imaginii României
Fiecare guvern care a stat mai mult timp la Palatul Victoria a avut acelaşi hobby: promovarea imaginii României în lume. Acest hobby a tocat căruţe de bani şi a generat răsunătoare eşecuri (escrocherii): "Eterna şi fascinanta Românie", "România mereu surprinzătoare" şi "Fabulos spirit". Şi Guvernul Tăriceanu se pregăteşte să toace bani pentru această cauză pierdută.
Până la sfârşitul anului, vor fi cheltuite 7,6 milioane de euro pentru două campanii de comunicare ce vizează îmbunătăţirea imaginii românilor în Italia, respectiv Spania. Încă nu se cunoaşte cum vor arăta spoturile tv sau machetele publicitare. Totuşi, am aflat că se intenţionează construcţia într-o piaţă publică din Milano şi Roma a unui "pavilion expoziţional" botezat "Casa România", care să imite... o locuinţă românească modernă.
Autorii acestui concept de promovare vor avea o misiune dificilă în alegerea tipului de casă. Vor avea ei curajul "să înalţe" un bloc ceauşist, păzit de maidanezi şi gunoaie, cu subsolul inundat? S-ar putea angaja şi nişte actori care să interpreteze roluri de "blocatari": să bage manele, să scoată grătarul cu mici în parcare, să întindă sârmele cu rufe şi să-şi arate burţile păroase la şedinţa comitetului de bloc.
S-ar putea merge şi pe varianta caselor din Pipera. Nu chiar palatul aurit al lui Becali! Casele de vacanţă ale parlamentarilor, poliţiştilor, judecătorilor pot fi bune exemple. Dacă ar exista pericolul depăşirii bugetului, s-ar putea recurge la butaforii.
N-ar fi nevoie de actori, sunt destui amatori care să joace, pentru doi mici cu muştar, rolurile de i