Los Angeles - Oraşul Îngerilor - este regatul paparazzilor, care „corup“, spionează, ameninţă, totul din dorinţa de a „pune mâna“ pe o mult râvnită fotografie.„X17“, „Ramey Photo Agency“, „Boris Nizon’s Fame Pictures“, „LDP Images“, „Scoopt“ sunt doar câteva dintre agenţiile fotografice din Los Angeles, de departe cea mai mare „arhivă“ de imagini cu celebrităţi din lume. Aceste agenţii controlează o adevărată armată de fotografi profesionişti, dar şi de „paparazzi din întâmplare“, produsul tipic al unei metropole unde toţi locuitorii sunt, într-un fel sau altul, „voyeuri“; unde la orice oră, undeva, se organizează o petrecere, o premieră, un eveniment; unde, la orice colţ de stradă, poţi da nas în nas cu o vedetă, care îţi oferă „pe tavă“ ştirea care te-ar putea face bogat, fiind suficient să o imortalizezi cu telefonul mobil, iar imaginea să ajungă apoi pe piaţă.
La atac, cu aparatul Vara este sezonul preferat al paparazzilor. Peste 450 de fotografi împânzesc oraşul, imaginile imortalizate fiind vândute cu sume cuprinse între 3.000 şi 5.000 de dolari, plus taxe şi cheltuieli suplimentare, care uneori sunt extrem de ridicate. În ele pot fi incluse chiar şi închirierea de cai de rasă sau de câini, sau înscrierea în cluburi exclusiviste, pentru a-i putea astfel spiona mai bine pe actorii celebri. Ei sunt prezenţi la tot pasul, pe covorul roşu sau căţăraţi în arbori, la volanul unor maşini „fantomă“, parcate la intrarea în cele mai frecventate magazine sau a cluburilor de noapte de pe Sunset sau Hollywood Boulevard sau în West Hollywood. O lume colorată, însă din ce în ce mai înşelătoare, plină de şantaje, informatori, plăţi „pe sub mână“, relaţii periculoase cu poliţişti şi avocaţi. O lume care are sursele sale secrete şi foarte bine plătite, indiferent că e vorba de şoferi, infirmiere, bodyguarzi şi baby- sitter ori de taximetrişti, mereu gata să servească