Organizat in weekend in statiunea Mamaia, targul de produse de lux nu a atras publicul # Nici pe cel potent din punct de vedere financiar, insa nici oamenii de rand, curiosi sa vada produse pe care doar si le-ar putea visa # Ceasuri din aur, mobilier, pietre pretioase, ambarcatiuni, jacuzzi, un elicopter, automobile cu preturi exorbitante, trabucuri, dar si produse cosmetice. Cam asta puteau cumpara cei cu dare de mana de la targul de lux. Insa, se pare ca nici macar cei cu bani nu au fost interesati de evenimentul organizat de Power Marine. Chiar daca anuntau inaintea inceperii evenimentului ca se asteapta la peste cinci mii de vizitatori, Luxury Summer nu a starnit curiozitatea celor care isi petrec vacantele in statiunea Mamaia. Nici macar expozantii nu au fost multumiti de organizare. Acestia s-au plans de spatul mic de expunere si de dimensiunile reduse ale cortului care a gazduit evenimentul. In plus, nici vanzarile nu au mers prea bine, ba din contra. Reprezentantii unei firme distribuitoare de trabucuri Cohiba, una dintre cele mai renumite firme la nivel mondial, povesteau ca vizitatorii au lipsit, iar vanzarile au fost mult sub asteptari. In prima zi reusisera sa vanda numai cateva trabucuri si asta in conditiile in care, spun ei, piata bucuresteana ii imbogateste lunar cu cateva zeci de miliarde. Preturile pentru tutunul de lux variau intre 165 si 2.400 de lei.
Ceas de 92.000 de euro Evident, bijuteriile pe patru roti, dar si cele plutitoare au facut deliciul putinilor spectatori, insa, foarte multi dintre ei s-au aratat interesati de adevaratele giuvaere, cu mecanisme lucrate manual, placate cu aur si impodobite cu pietre pretioase. Evident, este vorba despre ceasurile de lux. "Avem si ceasuri barbatesti si ceasuri de dama. Spatiul de expunere este destul de mic si am incercam sa aratam produsele cele mai interesante", a spus reprezentantul uneia