Unlock Market Research iniţiază proiectul „Şcoala de Moderare”, adresat viitorilor profesionişti în domeniul cercetării de piaţă. 10 studenţi ai unor facultăţi de profil cor participa , între 1iulie- 31 august, la prima ediţie a proiectului în care vor fi îmbinate pregătirea teoretică şi practica. Tinerii vor învăţa de la moderatori cu experienţă ai companiei paşii unei cercetări de piaţă şi îşi vor aplica cunoştinţele în proiecte reale, derulate pentru clienţii Unlock. „În cadrul Şcolii de Moderare cursanţii au ocazia să realizeze integral proiecte in-house, fiind implicaţi în toate etapele acestora, de la metodologie şi sampling, la realizarea ghidului de discuţie, a eşantionului, până la coordonarea unei sesiuni de focus-group, debreifing şi analiza, primind feed-back în fiecare moment”, a declarat Adina Vlad, Managing Partner Unlock market Research. (I.G.)
Unlock Market Research iniţiază proiectul „Şcoala de Moderare”, adresat viitorilor profesionişti în domeniul cercetării de piaţă. 10 studenţi ai unor facultăţi de profil cor participa , între 1iulie- 31 august, la prima ediţie a proiectului în care vor fi îmbinate pregătirea teoretică şi practica. Tinerii vor învăţa de la moderatori cu experienţă ai companiei paşii unei cercetări de piaţă şi îşi vor aplica cunoştinţele în proiecte reale, derulate pentru clienţii Unlock. „În cadrul Şcolii de Moderare cursanţii au ocazia să realizeze integral proiecte in-house, fiind implicaţi în toate etapele acestora, de la metodologie şi sampling, la realizarea ghidului de discuţie, a eşantionului, până la coordonarea unei sesiuni de focus-group, debreifing şi analiza, primind feed-back în fiecare moment”, a declarat Adina Vlad, Managing Partner Unlock market Research. (I.G.)