V-ati intrebat vreodata din ce generatie faceti parte? Prin ce va diferentiati de cei nascuti acum 10 ani? Sau acum 50 de ani? Cum privesc alte generatii marcile pe care le apreciati? Care sunt idolii lor? BBDO Worldwide propune mai multe raspunsuri la aceste intrebari realizand cel mai mare studiu international de pana acum pe publicul reprezentat de Generatia X - cei nascuti in perioada 1964-1978.
Studiul a fost derulat in 18 tari, pe un esantion de 5.208 respondenti, luand in calcul si reprezentantii generatiilor Y si Baby Boomers, iar rezultatele generale, comune Generatiei X din toate tarile participante, au fost prezentate pentru prima oara la Festivalul International de Publicitate de la Cannes. Studiul pentru Romania a fost prezentat marti de reprezentantii Graffiti BBDO.
Informatia pe scurt:
"Denumita de multe ori generatia pierduta, Generatia X este acum la putere. Este cea mai numeroasa din punct de vedere statistic si este bogata."Eroiii sai preferati - Mos Craciun, Beatles, Phoenix, Florin Piersic, Charlie Chaplin. Personaje negative notabile: Darth Vader si Saddam Hussein. Si Generatia X apreciaza brandurile ce ofera sentimentul unui standard de viata inalt si, in acelasi timp, sentimentul de implinire in viata de familie - Mercedes, IBM, IKEA.La nivel international, studiul a identificat 3 subcategorii ale Generatiei X.
Oamenii care formeaza Generatia X sunt cei cu o cariera de succes, care se straduiesc sa imbine viata de familie cu cea profesionala si sa-si mentina optimismul nealterat, cu o atitudine relaxata in viata. Au fost in mod constant preocupati de performanta la locul de munca, mai mult decat generatia reprezentata de Baby Boomers (cei nascuti intre 1943-1963) sau decat Generatia Y (cei nascuti intre 1979-1990). Insa impartasesc cu Generatia Y aceleasi trasaturi ale oamenilor de cariera: ambitiosi, cu