Marca japoneză Mitsubishi şi-a găsit tot mai mulţi fani în Romînia, în 2008. Vânzările Mitsubishi au crescut, aşadar, cu 55,3 în primele 6 luni ale anului comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Concret, compania M Car Trading, importatorul mărcii în România, a livrat 2.320 maşini. Dintre acestea, cele mai cerute modele sunt Outlander (594 unităţi), noua generaţie Lancer (530) şi pick-up-ul L200 (422). “Piaţa auto începe să se stabilizeze şi din acest motiv creşterea înregistrată după primele şase luni ale anului este sub aşteptările importatorilor. Am ajuns însă la momentul în care serviciile încep să facă diferenţa, în situaţia în care clienţii migrează de la o marcă la alta, în funcţie de calitatea acestora”, a explicat evoluţia mărcii Mihai Ivănescu, director M Car Trading.
Anul trecut, Mo Car Trading a vândut în total 3.646 autovehicule, ceea ce a reprezentat o creştere cu 111 faţă de 2006.
M Car Trading este parte a diviziei ŢiriacAuto, care face parte din Ţiriac Holdings. (A.E.M.)
Marca japoneză Mitsubishi şi-a găsit tot mai mulţi fani în Romînia, în 2008. Vânzările Mitsubishi au crescut, aşadar, cu 55,3 în primele 6 luni ale anului comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Concret, compania M Car Trading, importatorul mărcii în România, a livrat 2.320 maşini. Dintre acestea, cele mai cerute modele sunt Outlander (594 unităţi), noua generaţie Lancer (530) şi pick-up-ul L200 (422). “Piaţa auto începe să se stabilizeze şi din acest motiv creşterea înregistrată după primele şase luni ale anului este sub aşteptările importatorilor. Am ajuns însă la momentul în care serviciile încep să facă diferenţa, în situaţia în care clienţii migrează de la o marcă la alta, în funcţie de calitatea acestora”, a explicat evoluţia mărcii Mihai Ivănescu, director M Car Trading.
Anul trecut, Mo Car Trading a vândut în total 3.646 autovehi