Pentru această emisiune, echipa Transporter a fost surprinsă într-un mod foarte plăcut de MAN. Cu ajutorul celor de la firma germană am reuşit să aducem pentru prima dată pe drumurile româneşti cel mai puternic camion fabricat în serie din Europa.
Şi cum un astfel de invitat deosebit trebuia primit cum se cuvine şi plimbat pe toate categoriile de drum, dar în acelaşi timp trebuind să găsim şi nişte peisaje demne de măreţia camionului german, după îndelungi deliberări am decis să plecăm înspre Constanţa. Şi pentru ca să ieşim din banalul unui drum înspre oraşul port la Marea Neagră am plecat înspre Dunăre pe DN3 spre Călăraşi.Destinat succesuluiMAN TGX V8 şi-a făcut o primă apariţie triumfală la ediţia din 2007 a cursei de 24 de ore de la Le Mans. Legenda acestor curse, echipa Audi Motorsport, a ales să îşi remorcheze trailerul cu puternicul camion care a făcut o impresie deosebită şi la a doua apariţie de la târgul de specialitate de la Amsterdam.
Noua navă amiral a producătorului german are o capacitate uimitoare, sesizată de noi încă din primele minute ale drive-testului: aceea de a capta atenţia tuturor.
Cu motorul său V8, designul distinctiv, cu finisajele şi caracteristicile sale exclusiviste, TGX V8 stabileşte deja noi standarde pe piaţa camioanelor de cursă lungă. TGX V8 este îmbunătăţit vizual de spaţioasa cabină XXL cu finisaje de tip High-Class şi de jantele cromate cu design special ce include litera V.
Dunărea este traversată de mult prea puţine poduri: cel de la Giurgiu-Ruse, cel de la Feteşti-Cernavodă şi cel de la Giurgeni-Vadul Oii. În rest, traversarea se face prin intermediul bacului: laCalafat, Călăraşi-Ostrov, Galaţi şi Brăila.
Şi, cum drumul nostru ducea înspre Călăraşi, am decis să ocolim oraşul şi să traversăm Dunărea cu imensul nostru vehicul de 40 de tone cu bacul.
TGX-ul a dat câteva emoţii celorlalţi ocupanţi a