Firma SC House Consult SRL Bucuresti, apartinand lui Radu Briban, fost director ANL pe vremea lui Mitrea, a construit si macheta cartierului de locuinte pentru tineri Unul dintre cele mai controversate subiecte de campanie a fost, cu siguranta, cel privind construirea de locuinte ieftine pentru tineri, lansat de primarul Mazare cu aproape un an inainte de a intra oficial in campanie. Promovarea acestui proiect cu un pronuntat caracter populist, electoral, a necesitat sume mari de bani, pe care primarul Constantei nu le-a platit din propriul buzunar. Astfel, desi a fost principalul beneficiar al efectelor propagandistice ale programului, datorita caruia a fost reconfirmat in functie, edilul Constantei a avut grija sa asigure fonduri pentru popularizarea proiectului din vistieria municipalitatii. Suma despre care vorbim nu este deloc neinsemnata. Adevarul este ca programul, a carui tinta principala a fost segmentul de electorat cu varste de pana la 35 de ani, a fost speculat la maximum de catre primarul Radu Mazare, care tocmai candida la momentul respectiv pentru prelungirea sederii in fotoliul de la primarie. S-a organizat chiar si un spectacol grandios pe 17 mai, unde, cu multa pompa s-a tras la sorti ordinea beneficiarilor. Inainte de evenimentul propriu-zis, insa, edilul a avut grija sa puna in scena intreaga actiune pentru a-si asigura un public numeros pe data de 17 mai. Ca urmare, in piata de la Far a aparut intr-una din zilele premergatoare evenimentului, o ghereta din termopan unde a fost montata macheta cartierului de locuinte noi si de unde s-au distribuit mape cu informatii celor interesati. Ei bine, toata distractia a costat miliarde.
Cinci miliarde pentru o macheta si cateva mape Este greu de crezut, insa, din anuntul de atribuire, cu un titlu pompos, din care un om nefamiliarizat cu limbajul tehnic nu intelege mare lucru, aflam ca suma platit