Vanzarile de multifunctionale au adus piata romaneasca de hardcopy la valori record in primul trimestru la anului 2008. Potrivit ultimelor date ale IDC, volumul total al vanzarilor s-a apropiat de 250.000 unitati, o crestere de 24% comparative cu aceeasi perioada a anului trecut. ''Licitatiile publice, ofertele ce au precedat sarbatorile de Paste, adresate mai ales utilizatorilor casnici - in special la imprimante foto si promotiile providerilor de telecom/internet ce au inclus echipamente mult
Vanzarile de multifunctionale au adus piata romaneasca de hardcopy la valori record in primul trimestru la anului 2008. Potrivit ultimelor date ale IDC, volumul total al vanzarilor s-a apropiat de 250.000 unitati, o crestere de 24% comparative cu aceeasi perioada a anului trecut.
''Licitatiile publice, ofertele ce au precedat sarbatorile de Paste, adresate mai ales utilizatorilor casnici - in special la imprimante foto si promotiile providerilor de telecom/internet ce au inclus echipamente multifunctionale, au fost motoarele de crestere ale pietei in acest trimestru,” a spus Dana Samson, Research Analyst, IDC Romania.
Vanzarile de multifunctionale au crescut spectaculos in primele trei luni ale anului, depasind doua treimi din totalul pietei de hardcopy, in timp ce, din punct de vedere al tehnologiilor de printare inkjetul a dominat piata, constituind aproape trei sferturi din totalul vanzarilor.
“Ne asteptam ca piata romaneasca de hardcopy sa isi continuie cresterea,” a spus Samson.
“Multifunctionalele vor castiga in popularitate, pe masura ce preturile lor se apropie de cele ale dispozitivelor monofunctionale; cu toate acestea, multi utilizatori casnici care folosesc doar ocazional echipamentele de printare, vor cumpara in continuare imprimante inkjet monofunctionale, mai ales cand acestea sunt oferite de catre vanzatori la promotii cu alte ec