Site-urile de profil au majorat tarifele pentru anunţurile publicate de firme Dacă anul trecut companiile plăteau în jur de 15 euro pentru un anunţ, valabil 30 de zile, postat pe un site
Site-urile de profil au majorat tarifele pentru anunţurile publicate de firme
Dacă anul trecut companiile plăteau în jur de 15 euro pentru un anunţ, valabil 30 de zile, postat pe un site de recrutare, în 2008 tarifele s-au dublat.
Pe fondul unei crize acute a forţei de muncă, companiile româneşti se luptă cu diferite probleme atunci când vine vorba despre găsirea de noi angajaţi. Poate că singurele firme care pot profita de acestă situaţie sunt cele care au ca domeniu principal de activitate recrutarea.
Călin Fusu proprietarul grupului de site-uri Neogen, grup din care face parte şi BesJobs.ro este de părere că o creştere a tarifelor site-urilor de recrutare este naturală.
"În condiţiile creşterii economice din ultimul an, dar şi a dezvoltării domeniilor şi a funcţiilor ce se nasc într-o companie, o creştere a preţurilor prestate de către recrutori este normală." Dacă în 2007 companiile plăteau către BestJobs.ro un preţ de 15 - 17 euro pentru un anunţ standard, pe o perioadă de 30 de zile, anul acesta tariful a crescut pâna la 29 de euro.
Recrutorii se aliniază preţurilor de afară
Un alt site de recrutare foarte utilizat atât de companii, cât şi de cei aflaţi în căutarea unui loc de muncă este ejobs.ro. Şi managerii acestui portal au luat decizia de a majora tarifele pentru publicarea unui anunţ. Acestea s-au dublat faţă de anul trecut, preţul pentru o postare fiind acum de 49 de euro.
Tariful poate atinge suma de 200 de euro în cazul în care compania - client doreşte vizibilitate maximă, pe prima pagină şi o actualizare săptămânală.
Una dintre motivaţiile creşterilor de tarife este aceea a nevoii de aliniere a preţurilor