IQads lanseaza a doua editie Grand Spoof, concurs de parodii ale reclamelor romanesti si straine.
Inscrierile se pot face pana pe 4 august, iar marele premiu este de 1.000 de euro, anunta site-ul IQads.
Juriul celei de-a doua editii Grand Spoof este format din patru directori de creatie autohtoni si un reprezentant IQads:
Alexandru Dumitrescu, McCann Erickson, Alina Gavrila-Bortun, Gavrila&Asociatii, Claudiu Dobrita, Grey Worldwide Romania, Costin Radu, IQads si Liviu David, Next Advertising.
Pana pe 4 august, sunt asteptate la inscriere filmulete de maxim 2 minute care parodiaza o reclama cunoscuta, autohtona sau straina.
Dupa aceasta etapa, membrii juriului vor acorda calificative tuturor lucrarilor inscrise. Pe baza cumulului punctajelor acordate de membrii juriului vom constitui un top.
Inscrierea care primeste cele mai multe puncte va primi titlul de Grand Spoof 2008, impreuna cu premiul de 1.000 de Euro, iar spoof-urile care vor ajunge in Top 10 vor face parte dintr-o proiectie anti-publicitate conventionala la ADfel 2008, manifestare care va avea loc in perioada 25-31 septembrie pe terasa La Motoare din Bucuresti.
Detalii la adresa contact@IQads.ro
IQads lanseaza a doua editie Grand Spoof, concurs de parodii ale reclamelor romanesti si straine.
Inscrierile se pot face pana pe 4 august, iar marele premiu este de 1.000 de euro, anunta site-ul IQads.
Juriul celei de-a doua editii Grand Spoof este format din patru directori de creatie autohtoni si un reprezentant IQads:
Alexandru Dumitrescu, McCann Erickson, Alina Gavrila-Bortun, Gavrila&Asociatii, Claudiu Dobrita, Grey Worldwide Romania, Costin Radu, IQads si Liviu David, Next Advertising.
Pana pe 4 august, sunt asteptate la inscriere filmulete de maxim 2 minute car