Ginx TV, un post interna�ional de televiziune de jocuri video, se va lansa si in Romania, la mijlocul lunii august, beneficiind de o investitie totala de 2 milioane de euro, potrivit reprezentantilor Pasadena Media Management, companie care va asigura managementul televiziunii in zona Europei de Est.
Ginx TV se va lansa pana la sfarsitul acestui an in alte 17 tari, printre care Bulgaria, Ungaria, Grecia, Letonia, Lituania, Polonia, Ucraina, Croatia, Serbia, ceea ce se traduce printr-o investitie totala de pana la 8 milioane de euro, potrivit lui Ionut Anton (foto), vicepresedintele Ginx TV si directorul executiv pentru pietele emergente.
“Exista foarte multe lucruri bune in industria jocurilor video si noi incercam prin acest canal sa scoatem in evidenta acest lucru. Jocurile nu inseamna numai violenta. De exemplu, numai anul acesta vor fi lansate peste 1.600 de jocuri, un numar foarte mare dintre acestea nefiind axate pe violenta. Tinerii vor afla ca exista multe alternative in aceasta lume unde jocurile au inceput sa isi asume rolul de liant social”, a declarat, pentru Wall Street, Ionut Anton.
Acesta a explicat ca Ginx TV va fi disponibil pe platforma DTH Boom TV pana la jumatatea lunii august. De asemenea, in prezent, se poarta discutii la Amsterdam cu operatorul de cablu UPC, pentru distributia la nivel pan-european a postului.
“Ginx TV va fi disponibil pentru un numar de peste 200.000 de abonati prin intermermediul platformei Boom. Nu pot sa estimez un numar total de abonati pentru sfarsitul acestui an dar pot sa va spun ca targetul pentru un an de zile de la lansarea canalului este un rating de 0,1% pe intervalul de varsta 15-34”, a spus Anton.
Programele Ginx TV constau in prezentari ale jocurilor. “Telespectatorii vor putea urmari zilnic videoclipuri. Fiecare dintre aceste clipuri prezinta jocul dintr-o alta perspectiva, de l