Lansarea noului canal gspTV face din nişa posturilor de sport un teren extrem de disputat între trusturile de media, mult mai atractiv pentru plasarea bugetelor de publicitate. Andrei are 34 de ani, este medic chirurg, iar în timpul liber joacă tenis la un club din Bucureşti. Urmăreşte toate competiţiile dedicate acestui sport, fiind unul dintre telespectatorii finalei de la Wimbledon difuzate în această lună de postul sport.ro. „Acesta este consumatorul ideal al multor adverti
Lansarea noului canal gspTV face din nişa posturilor de sport un teren extrem de disputat între trusturile de media, mult mai atractiv pentru plasarea bugetelor de publicitate.
Andrei are 34 de ani, este medic chirurg, iar în timpul liber joacă tenis la un club din Bucureşti. Urmăreşte toate competiţiile dedicate acestui sport, fiind unul dintre telespectatorii finalei de la Wimbledon difuzate în această lună de postul sport.ro. „Acesta este consumatorul ideal al multor advertiseri: adult, educat, cu putere financiară“, spune Marina Dumitraşcu, research executive la agenţia de media Brand Connection.
Brand Connection estimează că posturile de sport din Romånia au atras anul trecut un volum de publicitate cuprins între 700.000 şi un milion de euro, sumă netă. În 2007, clienţii de publicitate care au investit cele mai mari bugete în promovarea produselor lor au fost, în principal, cei din sectoarele băuturi şi telecomunicaţii, precum SAB Miller (Ursus), Coca-Cola, Quadrant Amroq Beverages, Brau Union, Vodafone, Orange, Cosmote, dar şi Procter&Gamble. Ce i-a determinat să investească într-o nişă care atrage în medie sub 100.000 de telespectatori pe zi? Posibilitatea atingerii exacte a publicului ţintă vizat şi, nu în ultimul rånd, o bună vizibilitate, deoarece în cadrul posturilor de televiziune tematice nu există o atåt de mare aglomerare de spoturi în calupurile publicitar