Consorţiul RCS&RDS-Antena 1 a început în această săptămână discuţii cu operatorii de cablu şi platformele DTH pentru vânzarea semnalului GSP TV În prezent, cea mai fierbinte
Consorţiul RCS&RDS-Antena 1 a început în această săptămână discuţii cu operatorii de cablu şi platformele DTH pentru vânzarea semnalului GSP TV
În prezent, cea mai fierbinte problemă a microbistului român se numeşte GSP TV. Acest post, ce se va lansa pe 25 iulie, va difuza grosul partidelor din Liga I.
Cea mai importantă partidă a unei etape (opţiunea 1) va putea fi văzută de toată ţara pe Antena 1, în fiecare sâmbătă, începând cu ora 21. Lucrurile devin frustrante, din perspectiva microbiştilor, în cazul celorlalte partide ale etapei.
Până la această oră, se ştie cu certitudine că postul GSP TV va putea fi recepţionat de abonaţii firmei de cablu RCS&RDS şi clienţii Digi TV, platforma DTH deţinută de acelaşi cablist.
Trebuie precizat că RCS&RDS şi Antena 1 deţin drepturile tv pentru Liga I în următorii trei ani. Surse din piaţă susţin că, în această săptămână, s-au început negocierile dintre consorţiul RCS-Antena 1 şi alte firme de cablu pentru preluarea semnalului GSP TV.
Acoperire mare, rating pe măsură
Aşadar, pentru microbistul nerăbdător să se asigure că va avea acces la toate meciurile din Liga I, abonamentul la RCS este o opţiune, dacă în bloc ori pe stradă există această posibilitate tehnică, sau la Digi TV. Dar să nu jucăm rolul de agent publicitar pentru aceste servicii de televiziune! (aşa-numita reclamă mascată...)
Următoarele zile sunt decisive în preluarea semnalului GSP TV de către alţi operatori de cablu. Fireşte, consorţiul are tot interesul ca meciurile să acopere o zonă cât mai mare a populaţiei pentru a obţine ratinguri care să-l impună rapid în atenţia clienţilor de publicitate.
În situaţia actuală, doar 28% din ab