VREM O CURSĂ DECENTĂ! ● Românii pot zbura doar ca-n cizmă către Milano
Cursele Tarom pentru Milano sînt operate de Alitalia în urma unei înţelegeri "code sharing" din 1997. Rezultatul: plăteşti pentru Tarom şi te alegi cu sictirul şi grevele celor de la Alitalia.
VREM O CURSĂ DECENTĂ! ● Românii pot zbura doar ca-n cizmă către Milano
Cursele Tarom pentru Milano sînt operate de Alitalia în urma unei înţelegeri "code sharing" din 1997. Rezultatul: plăteşti pentru Tarom şi te alegi cu sictirul şi grevele celor de la Alitalia.
Întîrzieri mari, stewardese acrite, bagaje rătăcite, avioane bătrîne, mîncare proastă. Şi asta dacă ai noroc ca angajaţii companiei să nu fie în grevă în ziua respectivă şi avionul să se ridice totuşi de la sol. Cam acesta ar fi rezumatul plîngerilor pasagerilor care au călătorit în ultima vreme cu Alitalia. Compania italiană este însă singura opţiune a celor care vor să călătorească pe ruta Bucureşti – Milano, la o cursă care să nu fie low cost şi să aibă zbor direct. La prima vedere ai de ales între Tarom şi Alitalia... Şi chiar şi cei mai cîrcotaşi pasageri recunosc meritele Taromului: piloţi bine pregătiţi, mîncare bună şi, de ce nu?, stewardese la care ţi-e mai mare dragul să priveşti.
Concret însă, între Bucureşti şi Milano poţi călători doar cu Alitalia, chiar dacă pe biletul tău scrie Tarom. Menţiunea "OP" de pe tichet vă avertizează că zborul este operat de altă companie aeriană. În cazul de faţă – Alitalia.
CE-A FOST ŞI CE-A AJUNS. Înţelegerea între Tarom şi Alitalia s-a făcut în 1997. Sistemul se numeşte "code sharing" şi este utilizat de toate companiile aeriene mari din lume. Însă în 1997 vorbeam de un alt fel de Alitalia...
"În urmă cu opt-nouă ani, Alitalia era într-adevăr o «Doamnă» companie. Servicii de bord bune, multă eleganţă şi prestigiu",