Aneta Bogdan, managing partener la Brandient, cea mai importanta agentie de branding de pe piata locala, spune ca se afla in negocieri cu un partener strategic international pentru vanzarea unui pachet de actiuni. Exclude insa cedarea controlului agentiei
"Suntem sub o clauza de confidentialitate si exclusivitate. Ei isi doresc un pachet majoritar, in timp ce noi nu vrem asta, iar acum suntem in stadiul in care vorbim despre cat vrem sa vindem. Dar avem doi investitori care vor sa plece, au stat trei ani cu noi si odata cu plecarea lor o sa vindem si din actiunile noastre", spune Bogdan.
Cei doi investitori sunt Eric Florin Kish, vicepresedintele de marketing si retail al Rompetrol, si Tatiana Malacopol, care detin 5,97%, respectiv 9,8% dintre actiuni, potrivit Anetei Bogdan. Acestia s-au alaturat agentiei in 2005, la trei ani de la infiintarea acesteia. Ceilalti actionari sunt Aneta Bogdan (29,41%), Paul Cristian (26,38%), Bogdan Mihail Romulus (23,44%) si Cristian Petre (4,99%), potrivit datelor Registrului Comertului.
In 2006, Brandient a semnat un contract de asociere cu Enterprise, compania de consultanta de branding a WPP, cel de-al doilea grup de comunicare la nivel mondial, insa Bogdan spune ca nu poate comenta nimic despre numele partenerului din cauza clauzei de confidentialitate. Cu toate acestea, precizeaza ca "este un partener global care opereaza in Romania".
Negocierile au inceput in primele luni ale anului, insa atunci Brandient avea oferte si din partea a doua fonduri de investitii, pentru ca ulterior partenerul strategic sa solicite exclusivitate.
"Sunt foarte multe fonduri care iti pot da bani, dar eu nu am nevoie de bani. Eu am nevoie de un spate puternic, am nevoie ca atunci cand ma duc la Praga sa licitez pentru cel mai mare cont de avocatura international sa nu fiu sunata si sa mi se zica: 'Puteti opera