Chinezii au prins gustul accesului la internet, cheltuind din ce in ce mai mult in magazinele online. Fie ca fac cumparaturi online (cea mai mare pondere), fie ca se aboneaza la diferite site-uri sau fac downloaduri platite, internautii din China au platit in acest an o suma cu aproape 60% mai mare decat in anul precedent. In plus, China a ajuns sa fie populata de cel mai mare numar de utilizatori de internet din lume, si anume de 221 milioane, in crestere cu 21,4% fata de anul precedent. Potriv
Chinezii au prins gustul accesului la internet, cheltuind din ce in ce mai mult in magazinele online. Fie ca fac cumparaturi online (cea mai mare pondere), fie ca se aboneaza la diferite site-uri sau fac downloaduri platite, internautii din China au platit in acest an o suma cu aproape 60% mai mare decat in anul precedent. In plus, China a ajuns sa fie populata de cel mai mare numar de utilizatori de internet din lume, si anume de 221 milioane, in crestere cu 21,4% fata de anul precedent. Potrivit Centrului de Date despre Internet din China (DCCI), numarul ar putea atinge la finele acestui an 263 milioane de oameni.
Strict referitor la bani, internautii din China au cheltuit in total 256,07 miliarde de yuani (23,7 miliarde de euro), reprezentand o crestere cu 58,2% fata de perioada similara a anului precedent.
In acest peisaj, era imposibil sa nu creasca si piata publicitatii online. Lu Bowang, presedintele Zhengwang Consulting spune ca "era inevitabil ca internetul sa nu devina mai atractiv decat media traditionala, creand astfel un spatiu mai mare pentru publicitatea online". Iar cifrele ii sustin afirmatia, piata chineza a reclamelor pe internet se ridica la 10 miliarde de yuani (0,9 miliarde euro), reprezentand acum 2,5% din valoarea pietei totale a publicitatii din statul comunist.
Sursa: Xinhua