Firma Dalli acuză municipalitatea că, prin rezilierea contractului, primăria îi va lăsa pe şoferii din Bucureşti la mâna celor care vor încasa "taxe de protecţie" În timp ce
Firma Dalli acuză municipalitatea că, prin rezilierea contractului, primăria îi va lăsa pe şoferii din Bucureşti la mâna celor care vor încasa "taxe de protecţie"
În timp ce societatea care administrează parcările din Capitală ţine cu dinţii de contract, în alte oraşe din ţară taxa de parcare este încasată direct de către primării.
Motivarea prin care primarul general Sorin Oprescu cere rezilierea contractului dintre municipalitate şi firma Dalli, privind exploatarea parcărilor din centrul Bucureştiului, încă nu ajunsese ieri pe masa acţionarului Dalli, Radu Jianu.
De acest document depinde declanşarea procesului în instanţă de către operatorul parcărilor faţă de decizia municipalităţii.
"Sunt două variante, înţelegerea sau instanţa, şi depinde de negocierea cu primăria dacă trebuie instanţa să decidă dacă noi ne-am respectat angajamentele din contract sau nu", a explicat Radu Jianu.
După firmă, urmează taxa de protecţie?
El a adăugat însă, că prin rezilierea contractului nr. 20/1995 cu Consiliul Local al Municipiului Bucureşti, Primăria Capitalei dă liber celor care se ocupă în prezent cu taxa de protecţie din parcările bucureştene.
"Nu ştiu dacă va veni altă firmă sau există alte preferinţe, însă este sigur că plecarea Dalli din aceste spaţii va însemna atât pierderea locului de muncă a 300 de angajaţi, cât şi înlocuirea acestora de către mafia celor care aproape că-i obligă pe şoferii bucureşteni să le plătească pentru spaţiul pe care parchează", a avertizat reprezentantul Dalli, Radu Jianu.
Udrişte, arătat din nou cu degetul
În replică, viceprimarul Capitalei, Răzvan Murgeanu, cel care a prelungit ultima dată, în 2005, când