Francezii pun accentul pe eleganţă şi siguranţă, în timp ce japonezii au ca principal atu designul spectaculos şi comportamentul rutier dinamic Modelul francez este destinat în primul
Francezii pun accentul pe eleganţă şi siguranţă, în timp ce japonezii au ca principal atu designul spectaculos şi comportamentul rutier dinamic
Modelul francez este destinat în primul rând flotelor comerciale, în timp ce niponii mizează pe clienţii pentru care şofatul este o pasiune
În topul vânzărilor din România conduc detaşat maşinile de sorginte germană, în frunte cu Volkswagen Passat sau Ford Mondeo, aşa că cele două modele ale testului nostru par a fi mai degrabă modele unicat, de serie redusă.
Exterior clasic, interior tineresc
Francezii au fost mereu percepuţi drept constructori care oferă "altceva" în gama de modele în care activează. Acelaşi lucru se întâmplă şi cu noul Laguna, o berlină hatchback, un concept constructiv, îmbrăţişat în special de producătorul francez. Designul nu te dă pe spate, însă nici nu te face să exclami "uite încă o maşină plictisitoare".
Dacă la exterior diferenţele faţă de vechea generaţie nu sunt prea mari, la interior, Laguna oferă un habitaclu în cel mai pur stil "german" cu putinţă. Planşa de bord, aduce foarte mult cu BMW Seria 3 şi nu doar la design, ci şi la calitatea asamblărilor şi a materialelor folosite.
Ergonomia planşei de bord merită nota maximă, pentru că absolut toate comenzile climatizării şi instalaţiei audio sunt la îndemână şi nu necesită perioade lungi de acomodare. Oricum, Laguna are un public-ţintă destul de conservator, şi aici este vorba despre directori de bancă ori de companii, pentru care confortul este pe primul loc, în detrimentul sportivităţii sau a tehnologiilor ultraperformante.
Cu eleganţă şi confort te întâmpină Renault Laguna şi când îţi petreci ziua în aglomera