Mama unei fetiţe care a mâncat pateuri cu viermi de la Fornetti nu a reuşit ieri să sesizeze OPC, din cauza numerelor de telefon afişate eronat pe site sau la care nu răspundea
Mama unei fetiţe care a mâncat pateuri cu viermi de la Fornetti nu a reuşit ieri să sesizeze OPC, din cauza numerelor de telefon afişate eronat pe site sau la care nu răspundea nimeni
Vacanţă la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului (OPC)! Nici robotul telefonic nu mai înregistrează reclamaţiile venite de la bucureşteni.
Indiferenţa Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Bucureşti faţă de chiar obiectul muncii acestei instituţii, reclamaţiile, a devenit o obişnuinţă. Astfel, plângerile iniţiale ale bucureştenilor ajung să se transforme într-o reclamaţie făcută taman faţă de serviciile proaste ale OPC.
"Fetiţa mea a mâncat de dimineaţă Fornetti cu viermi şi larve. Era cu bunica ei, care i-a cumpărat pateurile de la un chioşc de pe strada Mărgeanului, şi au văzut abia acasă ce a mâncat copilul meu. Imediat ce am aflat, am început să contactez OPC ca să reclam Fornetti", a spus ieri mama fetiţei în vârstă de trei ani şi jumătate.
Mesageria cu reclamaţii, plină
Reclamanta a adăugat că primul pas a fost verificarea pe internet a numărului de telefon valabil pe zona Capitalei. "Mi-a răspuns o doamnă care mi-a explicat că am sunat de fapt la secretariat, că numărul de pe site este greşit şi mi-a dat un alt contact", a mai spus femeia.
La noul număr i-a răspuns un robot, care, după mesajul de întâmpinare, a informat-o că "ne pare rău, dar mesageria pentru reclamaţii este plină".
"Incredibil! Pe lângă faptul că mă gândesc îngrozită că fetiţa mea s-ar putea îmbolnăvi, nu reuşesc nici măcar să anunţ acest pericol autorităţilor", a precizat reclamanta.
Sesizarea nu a putut fi depusă nici măcar prin biroul de presă al ANPC, pentru că la tel