Dupa ce in luna martie a vandut Telesport trustului de presa Realitatea Catavencu, Horatiu Nicolau, directorul general al televiziunii, are pentru acest an doua provocari profesionale: o schimbare de imagine pentru Telesport si dezvoltarea businessului propriu Auto Club Contact, firma de asistenta rutiera achizitionata in 2006.
Dupa ce a construit un brand in randul televiziunilor sportive din Romania, Horatiu Nicolau a intrat, in urma cu doi ani, si pe piata firmelor de asistenta rutiera prin achizitionarea Auto Club Contact (ACC), firma a carei cifra de afaceri ar putea atinge anul acesta un milion de euro.
“Avem servicii pentru persoane fizice, care in baza unui abonament intre 5 si 10 euro pe luna, pot beneficia de servicii de tractare, depanare, inmatriculare, radiere. Avem in prezent 1.200 de clienti persoane fizice. De asemenea, am dezvoltat si serviciul numit fleet management (n.red: leasing operational). Este un serviciu de operare a flotelor de masini ale unei companii. Avem deja un contract incheiat cu Alpha Bank, care are o flota de 150 de masini”, a declarat, pentru Wall Street, Horatiu Nicolau (foto).
Acesta a estimat o cifra de afaceri pentru 2008 in valoare de un milion de euro, in crestere fata de castigurile in valoare de 300.000 de euro, inregistrate in anul 2007.
In plus, pe langa serviciile de asistenta mentionate, ACC asigura si cazare sau ofera un alt autoturism clientului pentru continuarea calatoriei, in cazul in care autoturismul pe care-l detine are probleme.
Pastrandu-si functia de director general la postul vandut catre Realitatea Catavencu, Horatiu Nicolau pregateste, pentru inceputul lunii august, o “revigorare” a imaginii Telesport, televiziune care si-a facut intrarea pe scena media la 1 decembrie 2003. Astfel, Telesport va avea o sigla noua si o scenografie imbunatatita. Aceasta schimbare de “look” se tra