Echipate cu două motoare, unul electric şi unul pe benzină, maşinile hibrid sunt o soluţie de compromis la problema poluării cu dioxid de carbon. Există mai multe tipuri de hibride,
Echipate cu două motoare, unul electric şi unul pe benzină, maşinile hibrid sunt o soluţie de compromis la problema poluării cu dioxid de carbon.
Există mai multe tipuri de hibride, principalele fiind: carburant/hidrogen şi carburant/electricitate.
Pe piaţa românească sunt disponibile trei modele din categoria a doua: Toyota Prius, Honda Civic Hybrid şi Lexus RX 400h.
Maşina hibrid nu se bagă în priză. Bateriile se încarcă de cele mai multe ori când se frânează, iar în mers procesul este posibil numai la viteze sub 80 km/h.
Dacă la o maşină electrică există pericolul ca sistemul electric să se defecteze sau sursa de energie să se epuizeze în timpul mersului, la un hibrid această situaţie este "acoperită" de motorul tradiţional. Printre pasionaţii de maşini, hibridele sunt considerate "urâte". Producătorii încearcă să răspundă însă tuturor criticilor.
Un plin care ţine mai mult şi mai puţine noxe! Asta oferă un autoturism hibrid, un "monstru" cu motor pe benzină şi cu motor electric!
Maşinile hibrid sunt o soluţie de compromis la problema poluării cu dioxid de carbon. În România se comercializează trei tipuri de astfel de autoturisme.
Se aude turaţia motorului şi dintr-odată linişte. Eşti la stop. Într-o maşină hibrid, ţi se întâmplă destul de des să nu mai auzi motorul pentru că intră în funcţiune cel electric - zero benzină deci, zero noxe. Atenţie însă, dacă demarezi în trombă, motorul tradiţional este cel care preia conducerea.
Chiar dacă are motor electric, o maşină hibrid nu se bagă în priză! Bateriile se încarcă de cele mai multe ori când se frânează, iar în mers procesul este posibil numai la