- Politic - nr. 140 / 18 Iulie, 2008 In preajma implinirii a 80 de ani de la difuzarea primei emisiuni, Societatea Romana de Radiodifuziune are, de cateva zile, o noua sigla, pentru corporatie, cat si pentru cele sase posturi ale sale: Romania Actualitati, Romania Cultural, Antena satelor, Romania Muzical, Romania Regional si Romania International. Fiecare dintre posturi a primit o culoare, iar logoul corporatiei Radio Romania contin patru culori: verde, albastru, galben si rosu, vrandu-se, astfel, sa evidentieze unitatea in diversitate, una dintre noile valori declarate ale institutiei. Prezenti la lansare, sefii radioului au explicat ca schimbarea identitatii vizuale face parte dintr-un proces care a inceput in urma cu cativa ani si care trebuie sa cuprinda stabilirea sistemului de lucru, definirea unei politici clare si moderne de resurse umane si dezvoltarea unui management eficient, de tip participativ. Din intreaga lista a fost bifat doar primul punct, au sustinut sefii institutiei de stat, citati de presa centrala. Ceea ce nu au spus, insa, acestia, a fost cum de s-a ajuns la concluzia ca este musai sa se scape de cele trei culori: albastru- galben- rosu, asezate chiar in aceasta ordine pe fosta sigla a radioului, si care veneau sa evidentieze caracterul romanesc al SRR? Asistam si aici la un fel de "rebranduire", care doreste mai mult sa scape de tot ce aduce aminte de unul dintre insemnele tarii, drapelul, celelalte fiind imn si stema? Nu mai departe de vreo doi ani, altcineva a avut ideea stralucita de "rebranduire" la Posta Romana. Ce a iesit ? Aceeasi sigla, minus micul drapel tricolor! Aceasta se intampla pe vremea ministrului Nagy Zsolt. Posta Romana - operatorul national din domeniul serviciilor postale aflandu-se in proprietatea statului roman, stat reprezentat de Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei (cu 75 la suta din pachetul de act