SERVICIU ● Românii au prins gustul televiziunii pe celular
Serviciile de tv pe mobil devin un punct central al strategiilor operatorilor mobili din estul Europei. În România, acest segment se află în topul celor mai accesate servicii de conţinut din portalul operatorilor.
SERVICIU ● Românii au prins gustul televiziunii pe celular
Serviciile de tv pe mobil devin un punct central al strategiilor operatorilor mobili din estul Europei. În România, acest segment se află în topul celor mai accesate servicii de conţinut din portalul operatorilor.
În România, serviciile de televiziune pe mobil au fost lansate încă din 2004. În cazul Orange, serviciile video, care includ posturile tv live, se află pe locul doi în topul celor mai utilizate servicii premium din portalul Orange World, a declarat Raluca Gherghe, Product Manager Orange România. Televiziunea pe mobil este accesată de peste 15% din totalul vizitatorilor portalului deţinut de operator. În cazul Vodafone, serviciul tv mobil înregistrează cea mai mare rată de creştere dintre serviciile de conţinut din portalul operatorului. În topul preferinţelor utilizatorilor acestui serviciu se află conţinutul tv de sport şi divertisment, în proporţie de 80% din durata de vizionare. Un venit în creştere este generat însă şi de posturile pentru adulţi, ne-a declarat Iulia Oancea, Manager, Projects and Go to Market, Vodafone România, vizionarea lor fiind taxată separat de canalele tv de audienţă generală. În prezent, în portalul Orange World pot fi accesate 24 de posturi tv naţionale şi internaţionale, iar în portalul Vodafone Live! sînt disponibile 10 posturi şi imagini de pe Autostrada Soarelui, în fiecare ofertă existînd şi două canale pentru adulţi.
STRATEGII. Viitorul pieţei de comunicaţii mobile din estul Europei pare a sta în succesul pe care îl vor înregistra serviciile