Venita recent la conducerea lantului de restaurante de tip fast-food Gregory's Romania, Cora Stolz incearca sa modeleze brandul de care raspunde dupa chipul si asemanarea sa. Iar pentru asta nu trebuie decat sa impuna ideile importate si asimilate din Sta
"Trebuie sa fac foarte multe schimbari, pentru ca eu am alte viziuni. Vin dintr-o alta lume, unde managementul este diferit de cel romanesc. Eu vreau ca toate lucrurile sa fie facute 'ieri' si de multe ori apar frustrari pentru ca in Romania sunt inca multe capcane. In momentul in care incerci sa faci ceva, ti se pun piedici", este de parere Cora Stolz.
Experienta din Statele Unite ale Americii, insa, a facut-o sa priveasca altfel lucrurile dupa 10 ani de stat printre oameni cu o alta mentalitate. Inceputurile nu au fost insa la fel de sigure precum este acum noua directoare Gregory's. Plecarea peste Ocean nu s-a facut nicidecum din motive profesionale, ci in totalitate personale.
"Terminasem Informatica de Gestiune la ASE, ma angajasem de cateva luni la o companie, dar am hotarat sa-mi urmez prietenul, care era student la Electronica, Automatica si Drept la vremea aceea". Ajunsa la New York, a inceput sa lucreze de a doua zi, dornica sa invete cat mai mult din ceea ce insemna America.
"Eram curioasa, voiam sa invat engleza, pentru ca nu stiam sa comunic foarte bine. Dupa prima luna mi-am luat cursuri intensive de engleza, am dat toate examenele, mi-am luat Toefl-ul, pentru ca mi-am dat seama ca daca vreau sa raman sau sa merg in oricare alta tara trebuie sa investesc in mine", exlica Stolz. Ulterior s-a inscris la New York University, facultate care a invatat-o sa comunice si sa puna in practica toate informatiile acumulate. "Tot ce tinea de finante, in-vestitii - aveam posibilitatea sa punem in practica. Aveam foarte multe cursuri de management operational care erau bazate p