EVENIMENT ● Au "furat" tîrgul industriei jocurilor video
Noutăţile prezentate în acest an la E3 în domeniul consolelor arată o tendinţă de trecere de la "competiţie" la "cooperare" între utilizatori. Adevărate gadgeturi familiale, consolele se prezintă cu numeroase noi aplicaţii, dar şi cu o convergenţă a serviciilor.
EVENIMENT ● Au "furat" tîrgul industriei jocurilor video
Noutăţile prezentate în acest an la E3 în domeniul consolelor arată o tendinţă de trecere de la "competiţie" la "cooperare" între utilizatori. Adevărate gadgeturi familiale, consolele se prezintă cu numeroase noi aplicaţii, dar şi cu o convergenţă a serviciilor.
Ceea ce era pînă în prezent Electronic Entertainment Expo, cea mai importantă expoziţie pentru industria jocurilor video, s-a transformat în ediţia 2008 într-un E3 Media&Business Summit. Un tîrg organizat de mari companii din domeniu pentru presa de profil şi "schimb de experienţă" pentru reprezentanţii industriei de profil. Mai mult, evenimentul din Los Angeles din acest an pare mai degrabă un show al producătorilor de console (Microsoft, Sony, Nintendo) în jurul cărora gravitează multe companii: dezvoltatori de jocuri, producători de accesorii şi gadget-uri dedicate.
DE TOATE. Nintendo a prezentat Wii Music, o distracţie prin care poţi să simulezi utilizarea a peste 50 de instrumente muzicale. O altă noutate este WiiSpeak prin care utilizatorii chat-uiesc vocal, iar "Animal Crossing: City Folk" va fi disponibil în cursul anului.
Pentru posesorii de Xbox 360, Microsoft a anunţat parteneriatul cu Netflix, precum şi jocurile "Fable 2" şi "Gears of War" 2.
În ceea ce-i priveşte pe cei de la Sony, compania a anunţat serviciul de download video pentru PS3, reduceri de preţ pentru modelul cu stocare de 80 GB (acelaşi lucru făcîndu-l şi Microsoft cu Xbox 360 de 20