De ce nu ar apărea şi păpuşi inspirate din modele masculine cu un capital de popularitate consistent? Sursa: EVZ
Păpuşile sunt noul barometru pentru măsurarea celebrităţii. Îndată ce o vedetă simte că are ceva lipici la public, semnează grabnic un contract cu o fabrică producă toare de jucării, şi astfel, o copie mai mult sau mai puţin reuşită a personalităţ ii în cauză iese pe piaţă. Aşa a lansat- o Oana Zăvoranu pe „Chucky“, cu un oarecare succes, de altfel. Zilele trecute, se zvonea că primele Elene ale ţării, Băsescu şi Udrea, ar fi fost curtate de o firmă producătoare de jucării pentru scoaterea pe piaţă a unor păpuşi după chipul şi asemănarea lor.
Doamnele s-au grăbit să dezmintă ştirea, pentru că statutul lor politic s-ar fi potrivit cu greu miniaturilor din plastic cu ochi imenşi şi zambet tâmp. Şi la urma urmei, cine ar fi cumpărat miniaturile? Copiii? Poate că da, dar numai dacă şedinţele PDL ar fi fost difuzate sâmbăta şi duminica dimineaţa pe Minimax, Cartoon Network, sau pe nu ştiu ce canal de desene animate. În caz contrar, clientela s-ar fi rezumat numai la publicul adult, dintre care ar fi făcut parte şi adversarii politici, probabil. Care, din plictiseală şi lipsă de argumente politice, ar fi putut recurge la câteva şedinţe de voodoo aplicate pe bietele jucării pentru a mai tăia din elanul rivalelor.
Fiica cea mică a preşedintelui s-ar fi făcut din nou de râs, prin discursuri stângace rostite cu noduri în gât în faţa colegilor de partid.
Iar doamna Udrea s-ar fi lansat în afirmaţii riscante cu privire la poziţia preşedintelui norvegian faţă de România. Totuşi, n-ar fi fost amuzant să putem cumpăra până la urmă nişte păpuşele cu botic bosumflat şi breton în ochi, sau cu plete blonde şi unghii lungi de vampă? Cu riscul de a-şi diminua din prestanţa politică, blonda şi bruneta ar fi dat lovitura pe pia